Notre instance Nitter est hébergée dans l'Union Européenne. Les lois de l'UE s'y appliquent. Conformément à la Directive 2001/29/CE du Parlement européen et du Conseil du 22 mai 2001 sur l'harmonisation de certains aspects du droit d'auteur et des droits voisins dans la société de l'information, « Les actes de reproduction provisoires visés à l'article 2, qui sont transitoires ou accessoires et constituent une partie intégrante et essentielle d'un procédé technique et dont l'unique finalité est de permettre : une transmission dans un réseau entre tiers par un intermédiaire, […] d'une oeuvre ou d'un objet protégé, et qui n'ont pas de signification économique indépendante, sont exemptés du droit de reproduction. » Aussi, toutes les demandes de retrait doivent être envoyées à Twitter, car nous n'avons aucun contrôle sur les données qu'ils ont sur leurs serveurs.

Yo @TMobile @TMobileHelp you need to look into one of your managers. This store manager is very obviously wasted and erased this poor woman's phone when he was supposed to just connect her watch!

Jan 17, 2023 · 9:13 AM UTC

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They're getting ridiculous. I was Grandfathered in from Sprint. I was with Sprint for 10 yrs. Never had a problem as soon as I get T Mobile . Very bad service where I live. I can't get their website for the benefits. They took my xtra away from sprint . Just a crap show .
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That's definitely not the experience that we want for you, and I'd love to take a look to get this turned around for you! Please send me a DM so we can dive in together. ^MatthewEpperson nitter.fdn.fr/messages/compose…

This guy is completely wasted and he should be fired. I would have been furious if this had happened to me. She could have activated that watch at home easily by herself without going through this mess.
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Show us a video of him working there.
Sounds like the same kind of people they have in most of their stores.