Notre instance Nitter est hébergée dans l'Union Européenne. Les lois de l'UE s'y appliquent. Conformément à la Directive 2001/29/CE du Parlement européen et du Conseil du 22 mai 2001 sur l'harmonisation de certains aspects du droit d'auteur et des droits voisins dans la société de l'information, « Les actes de reproduction provisoires visés à l'article 2, qui sont transitoires ou accessoires et constituent une partie intégrante et essentielle d'un procédé technique et dont l'unique finalité est de permettre : une transmission dans un réseau entre tiers par un intermédiaire, […] d'une oeuvre ou d'un objet protégé, et qui n'ont pas de signification économique indépendante, sont exemptés du droit de reproduction. » Aussi, toutes les demandes de retrait doivent être envoyées à Twitter, car nous n'avons aucun contrôle sur les données qu'ils ont sur leurs serveurs.

Hi, I'm purple, but if you want, you can just call me skid, whichever you like. I mostly won't really be that active on Twitter, due to drama and such.

Joined August 2022
I think your a really cool person, your art style is interesting to me, and you can be funny sometimes, overall, I think your a great friend. ( I hope you don't mind that I quote retweeted this, btw)
stole this
I think that your a cool person, with a nice oc design, also, you can be kind of funny sometimes.
1
Purple_skid retweeted
Send sonas/OCs again pls I cant handle this art block anymore I'll only draw sum of em
106
114
1
212
I know I'm most likely late to this, but whatever, here are some faces I made on @Zavixel's oc, I remember them making a post about this, so, I opened up Krita, imported the screenshot I took, and made six different expressions for them! I had a lot of fun with this, so I hope
1
1
you like it! I used my pc and a mouse to do this, since twitter on my phone still isn't working, and I couldn't do it on my phone, so I used my pc for this. I personally like the sixth one the best, but let me know what you think.
Lmao, I did this ai thing I've been seeing on twitter, and here's my result with my oc reference, it looks kinda weird but I also like it at the same time. This actually gives me an idea...
My Twitter Interaction Circle Generate yours at funaroundy.click/twittercirc…
1
I did this and got the middle lmfao, I was laughing so hard at the replies. I mean, I don't like men anyways so, yeah, I guess lol
I’ll work on the thing tomorrow, for now have this
I was supposed to share this a bit ago, but was just lazy to. Here is a gift for @Ivan14XYU. All I really did was just draw his oc, why? I don't know, I was just bored, I tried to remember the design from memory. I can't draw abbs so I just gave him a t-shirt with a skull on it.
3
Here's some mini lore I made up an entire year ago, so, basicily, I remember when one day, I, for some unknown reason, I decided, I wanted pump, to have a gf for some reason? idk why, but anyways, all I really did, was search up pumpkins on google, and tried finding a different
1
1
color for her, since I didn't want her to be the same color as pump, and the fact that there are different colors besides the color orange for a pumpkin , anyways, after finding a good color, I went into ibis paint, and started to draw her, and I was able to finish the drawing
1
pretty quickly, here's the actual drawing I did an entire year ago, it's kinda bad, because I was sort of bad at drawing lmao. I was thinking of redrawing it, since it's old anyways. thanks for listening to this post. Let me know what you think.
1
Alright so, here's something I wanted to talk about for a bit. What are some things, you CAN'T draw? be honest with me, I won't really mind. Here are some things I CAN'T draw, even though I wish I could: Hands (obiesly) Abbs Boobs Fingers Realistic stuff Alright, that's all the
1
stuff I CAN'T draw. Anyways, let me know what things you CAN'T draw, you don't have to say it if you don't want to, of course. (and when I mean boobs, I don't mean it in a sexual way, I mean in a normal way)
I decided to draw the old oc, because I was bored and wanted to try it out. Hope you like it, @Zavixel. I gave them some antennas and the wings were done by me, this probably only took me maybe around 30 minutes? Idk, I decided to make it lineless art because I haven’t done that
1
2
in a while. I also came up with the pants, and the tail.
1
2
Well, sh*t! I didn’t realize this, but I forgot that fact that I accidentally hid the tail, god damn it!
Here's something I wanted to talk about today: How come Twitter isn't working on my phone? It keeps saying that it can't revive tweets from today, and stuff. It's been really annoying for me, I can't even see my new nofications from today. Is anyone else having this problem?
1
1
I really hope this gets fixed soon, the only way I can view my new notifications is from my pc, and it doesn't have any problems unlike my phone. @Twitter