Filter
Exclude
Time range
-
Near
Replying to @claymorefk
Biraz izleyelim
Replying to @_servetinho
Aynı hakem sizin maçta aynı hataları yaptığında bunu sana atıcam
1
Replying to @claymorefk
Weghorst la batshuayi'i aynı kefeye koyuyorsan futboldan anlamıyorsun demektir. Ve biliyorum bi kaç hafta sonra bu söylediklerine güleceksin.
1
Replying to @incikupelikiz23
Bunun bizim maçla ne alakası var abla
Hakemlerin mesai başladı. #BJKvKYS
1
1
ahajsjsjakajakakaksjsjjssjsjjsdjjs
viral videos
105
850
105
23,182
910,042
Show this thread
😂😂😂😂😂
1
Replying to @PremierTurkiye
Perdeyi aşan mı ¿ Bi sayfa yöneteceksen kendince, yazım kuralllarına dikkat et !
1
1
mustafa erdemir retweeted
Şuraya içinizi serinletecek fotoğraflar bırakalım🏔️📸 #Amasya
2
5
30
Ulan ülkeyi brack Obama yönetse bu kadar arada kalmazdık be kardeşim #ÇALMAkapımıAKP
mustafa erdemir retweeted
Konut projesi yapan bir inşaat mühendisinin kazancı, projelendirdiği daire başına ortalama 1.000₺. Öte taraftan, bir emlakçı sattığı daire başına en az 50.000₺ kazanıyor. Birinin sorumluluğu ölene, diğerininki tapuda imzalar atılana dek. Biri için diploma lazım, diğeri için..
1
2
2
Show this thread
Twitter dan adelet sağlanan bir ülkede yaşıyoruz. Vay aq yaaaa #mebsınaviptal
1
Bence burda Yediiklim falan değil araştırılması gereken yer. ÖSYM nin ta kendisi. Sen milletin kaderini belirleyecek olan bir sınavda nasıl olurda kopyalama işlemi ile sınav hazırlarsın. #Yediiklim
3
Akşam 23.30dan önce eve gelmek istemememin sebebi resmen.
Oradaydık 🦅 03.03.2013 @_merdemir @b_burake
200- olcay şahan 90+3. dakikada attığı gol ile inönü'nün son derbisinde beşiktaş'a unutulmayacak bir galibiyet aldırıyor
1
3
Yaşanan zorluktan dolayı üzgünüz. Bu durumda daha sonra tekrar denemeni rica ediyoruz. Dilersen bize canlı sohbet veya e-posta yoluyla da ulaşabilirsin. -Özlem
Show this thread
@mehmedmus sayın bakan bundan kesici delici alet olmaz. İnsanlar mahalle bakkalından balta alıyor, şu 18 cmlik şeyi ülkeye sokmak neden yasak olsun 😄
Türkiye gümrüğü kesici delici alet geçirmeye izin vermiyormuş. Kesici delici alet dedikleri de çakıdan bozma pense balta çekiç falan. 188+42tl gümrük ücreti. amazon.com.tr/Tornavida-A%C3…
Show this thread
@gumrukmuayene @Gumruksendika @GTMder abiler ablalar şuna bir el atın ya. Kesici delici alet diye çakı da mı yasaklandı şimdi?
Türkiye gümrüğü kesici delici alet geçirmeye izin vermiyormuş. Kesici delici alet dedikleri de çakıdan bozma pense balta çekiç falan. 188+42tl gümrük ücreti. amazon.com.tr/Tornavida-A%C3…
Show this thread