fakat bu Galatasaray derin bir tutku

Joined July 2020
Helal lan yusufi @Fenerbahce
4
🔹 Son 10 resmi maç, 16 gol. 🔹 Şampiyonlar Ligi: 22 maç, 27 gol. #Haaland
5
9
1
217
Keşke herkes Haaland kadar azimli olsa
2
15
Mostafamı istiyorum geri @mmostafa_11 🥺
1
9
Bu çağdan her şeyimle tiksindim
1
29
DÖFŞWĞDÖLDDLSÇFLDL TAMAM SENİN TARAFINDALAR KORKMA
This tweet is unavailable
7
Hiç ayrılmadıklarını düşünüyorum ödşgşsşdşzöxmx
Mauro İcardi ve Wanda Nara barıştıklarını açıkladıklar.
1
5
Icardı abim ve Nara 2012 ergenleri gibi amaçları asla belli değil
15
Galatasaray kötü olduğu zamanlar aşk acısı gibi onun acısını çekiyorum işin kötüsü aşk denen şeyi yaşayamıyorum artık
1
22
Bir şey dicem Marcaoyu beğenmiyorsanız geri alabiliriz hiç sorun değil cidden
2
14
Nantes bide senle uğraşmayalım bi dur zaten yeterince derdimiz var
1
20
Herşey hikaye ben Pena’yı özledim
22
Rekoru kıran yine bizden çünkü daha iyisi yok ❤️‍🔥
Belhanda 47. saniyede gol atarak 1 günde Sergio Oliveira’nın en erken gol rekorunu kırdı.
5
Galatasaray bir sonraki maçını 14 gün sonra Adana Demirspor ile oynayacak. 14 gün boyunca Galatasaraylılar’ın mood;
51
243
11
8,266
Hazır bekliyoruz canım hocamı #TERİM
16
Zordu ama güzeldi :))
1
9
210
Ölürüm ölürüümmmm 🧿@GalatasaraySK
44
mihri retweeted
Dün akşam Galatasaraylılar😁😁
2
47
1
2,736
35
886
62
11,227